PeckaDesign se přesouvá na home office

PeckaLife

Z preventivních důvodů v souvislosti s pandemií koronaviru bude celá PeckaDesign pracovat na dálku, v našich kancelářích nikoho nenajdete. Co nás k tomu vedlo a jaké to bude mít dopady?

Vývoj kolem pandemie koronaviru Covid-19 již delší dobu bedlivě sleduji. Protože cítím odpovědnost za celou firmu a především za lidi, kteří v PeckaDesign pracují, rozhodl jsem se, že od zítřejšího dne (pátek 13. 3. 2020) se připojíme k mnoha dalším firmám po celém světe a budeme až do odvolání všichni povinně na home office.

Co to pro nás a naše klienty znamená?

  1. Nadále normálně fungujeme v běžné pracovní době, pouze na dálku.
  2. Už mnoho let kompletně fungujeme v cloudu, takže home office nebude mít v reálu žádný negativní vliv na naši práci.
  3. Nebudeme nyní bohužel nikam jezdit. Ani na schůzky s klienty, ani na školení a podobně. Porady a schůzky budeme řešit formou videokonferencí.
  4. Volejte nám výhradně na mobilní čísla, na pevnou linku se nedovoláte.

Všechny bych rád ujistil, že toto rozhodnutí je čistě preventivní. Máme v PeckaDesign tu „luxusní“ možnost se na home office přesunout, aniž by to mělo nějaký zásadní vliv na naši práci. V žádném případě to neznamená, že by někdo z nás koronavirem onemocněl. Všichni jsme zdrávi a připraveni dále pracovat.

Pokud máte ve svých firmách také možnost přesunout se na home office, udělejte to. Pokud stále váháte, přečtěte si obsáhlý článek od Tomase Pueya (anglicky, český překlad zde), který se tomuto tématu věnuje.

Děkuji a přejme si, ať je to brzy za námi.

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru