PeckaPodcast: Affiliate marketing - kdy se vyplatí, jak to v něm chodí a na co si dát pozor?
Zjistěte, kdy s affilate marketingem začít, podle čeho nastavit pravidla programu, s kým spolupracovat a na co si dát pozor. Ponořte se s námi do hlubin affilu.
Ahoj, vítám vás u dalšího PeckaPodcastu. Dnes se zaměříme na online marketingový kanál, který sice není pro každého, ale v mnoha případech se stal platným a rentabilním kanálem s pevným místem v rámci marketingové mixu e-shopů.
Řeč je o affiliate marketingu. V rámci affilate do hry nejčastěji vstupují 3 subjekty. Na jedné straně e-shopy nabízející svůj affil program, uprostřed zprostředkovatel - platforma, kde se střetává nabídka s poptávkou a která zajišťuje technické zázemí a na opačné straně affilák - ten, který se za provizi zapojuje do affilate programu e-shopu. Abychom tu nemluvili zbůhdarma. Pozval jsem si do podcastu Martina Bětíka za stranu “prostředníka” tedy affil sítě a Radima Roženka za stranu e-shopu s affil programem.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Co udělat před tím, než se vrhneme do affilu?
- Jaké analýzy by měly proběhnout?
- Jak vybrat vhodnou síť?
- V čem se od sebe affilate sítě liší?
- Jak stanovit výši provize, délku cookies?
- Podle čeho a jak rozdělit partnery?
- Co by měl e-shop pro affilate partnery připravovat za podklady?
- Jak je to s cashbacky a kupónovými weby?
- Co má zajišťovat affiliate síť?
- Jak atribuce ovlivňuje affilate?
- Jaké mají zkušenosti s affilem v zahrančí?
- kde vidí budoucnost affiliate marketingu?
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
Pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a opět pro vás připravujeme další PeckaAcademy. Je toho zkrátka hodně - sledujete proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru