PeckaPodcast: Branding a sociální sítě
Zdravím všechny posluchače. Po měsíční odmlce se opět vracíme s našimi PeckaPodcasty. Nebojte, nezanevřeli jsme na vás, jen nám jeden čínský všivák trošku překazil plány. Dnes tu mám hosta, na kterého jsem měl pomyšlení už dlouho :-) Jsem proto rád, že tu teď se mnou sedí a bude odpovídat na mé dotazy. Je to Michelle Losekoot losekót – digitální vypravěčka.
Bohužel nás poprvé za více než 2 roky natáčení zradila technika. Už to vypadalo, že budeme muset celý díl zahodit a natočit znovu, což nikdy není ideální. Rozhodli jsme se ale bojovat. V nahrávce i přes veškerou snahu profesionálního nahrávacího studia uslyšíte šum, který již nešlo odstranit. Věřím, že horší kvalitu zvukové stopy nahradí skutečně velmi přínosný obsah.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Co je obsahem práce digitální vypravěčky
- Jak se Michelle ke své profesi dostala
- Jak vypadá typická spolupráce klienta s Michelle
- Jestli je při této práci nezbytné ovládat český jazyk a typografii
- Jak probíhá kontrola textového výstupu
- V čem se podle Michelle liší psaní internetového obsahu od běžného psaní
- Co je důležité vědět, něž se pustíme do psaní
- Jaké workflow při psaní Michelle doporučuje
- Kdy je lepší sáhnout po inhouse copywriterech a kdy je lepší zvolit externisty
- Jak svou práci správně nacenit
- Jak dostat do textu příběh a emoce
- Jak si vydefinovat trvale udržitelné výhody
- Jak budovat brand a jak přitom mohou pomoci persony
- Kde jsou slabiny českých značek při tvorbě obsahové prezentace
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
I během zimy pokračujeme v pravidelných setkáních Péhápkářů. Sledujte proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru