PeckaPodcast: Specifika e-mail marketingu v současné e-commerce
Dnes se budeme naplno věnovat e-mail marketingu, který je naprosto nedílnou součástí komunikace e-shopu. Když už totiž neposíláte newslettery, posíláte nejrůznější transakční a informační maily, které do značné míry ovlivňují to, jak vás zákaznici - ať už stávající nebo potenciální budou vnímat.
Na toto téma se hodně těším, protože jsem pár let zpátky pomáhal vyvíjet jedno řešení a spravoval jsem mailingové kampaně pro řadu klientů. Moc mě proto zajímá, co se od té doby změnilo.
Opět jsem si pozval dva hosty. Oba se v e-mail marketingu pohybují hodně dlouho a každý na jiné straně barikády. Mám tu totiž Pavla Polu, který vede v Etnetera Activate e-mail marketingový tým a Lukáše Machaníčka, který je e-mail marketingovým specialistou na straně nástroje Mailkomplet.
PeckaTip: Pavel sepsal checklist pro e-mail marketing, který je volně ke stažení.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Jak se k e-mail marketingu oba dostali a co je na něm baví.
- Co se za poslední roky změnilo - na klientské straně i straně nástrojů.
- Kdy je vhodné s e-mail marketingem začít?
- Jaké náklady s sebou e-mailing přináší?
- Co obnáší impelementace mailingového řešení?
- Jak vypadá elementární a pokročilá personalizace?
- Jak se dívají na A/B testování?
- Proč je dobré vnímat e-mail marketing v kontextu dalších kanálů.
- Je lepší obrázkový nebo textový e-mail?
- Co ovlivňuje doručitelnost newsletterů?
- Jak s mailingem zahýbal technologický pokrok posledních let a GDPR.
- Co a kde je vhodné vyhodnocovat.
- Co přejí české e-mailingové scéně?
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
Během podzimu pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a pomalu se nám rodí další design meetup. Sledujete proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru