PeckaPodcast: Event marketing v rámci firemního brandingu
S novým rokem se postupně objevují termíny letošních konferencí, byť některé byly známé už před koncem roku. Jednou z těch větších je i Czech Online Expo, za kterým stojí Jan Kalianko. Kromě něj pořádal a pořádá i další eventy nebo s nimi pomáhá méně zkušeným pořadatelům z řad firem. A právě proto jsem si ho pozval do podcastu na téma event marketing.
Tématu se věnuji, protože konferencí je v našem oboru více než dost a ne všechny stojí za naši pozornost. Některé se povedou, jiné nikoliv. Stále je ale hodně subjektů, které se snaží do tohoto oboru proniknout, nebo si díky němu vylepšit svůj branding – je to však vždy rozumné?
Honza Kalianko
Honza se pustil do e-commerce naplno v roce 2009 skrze online aukce a následně v roce 2011 spustil projekt svetbot.cz, který cca před 2 lety prodal. Kromě práce na vlastních projektech se postupně začal věnovat i konzultační činnosti v oblasti e-shopových procesů, řízení projektů a marketingu. Aktuálně je hlavním organizátorem Czech On-line Expo a některých dalších vzdělávacích eventů.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Je v ČR překonferencováno?
- Proč pořádat konference a eventy?
- Jak je to u konferencí s placenými přednáškami?
- Proč se do pořádání konferencí hrne tolik lidí?
- V čem mohou být eventy přínosné pro brand?
- Co obnáší jejich organizace?
- S jakými náklady počítat?
- Co je kamenem úrazu?
- Jak je složité sehnat speakery?
- Co obnáší propagace takové události?
- Co lze z organizování konferencí a eventů vytěžit?
- Co je měřítkem úspěchu?
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
I během zimy pokračujeme v pravidelných setkáních Péhápkářů. Sledujte proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru