PeckaPodcast: Facebooková reklama očima Lukáše Krejči

Podcasty

Když Facebook reklama, tak Lukáš Krejča. Pokud s ní i vy nechcete jen slepě vyhazovat peníze z okna, poslechněte si, jak vidí její současnou situaci Lukáš a jaká k ní má doporučení. Na toto téma s jedním z nejpověřenějších jsme se rozpovídali v prvním letošním PeckaPodcastu, tak pozorně nastražte uši!

Ahoj, vítám vás v roce 2020. Jak jsem slíbil, na podcasty jsme nezanevřeli, a proto hned ze začátku roku přinášíme první letošní díl. Ten navazuje na podcast, ve kterém jsem měl Elišku Vyhnánkovou a Adama Zbiejczuka. Tehdy jsme se bavili primárně o sociálních sítích jako takových a o obsahu. Dnes bych se rád zaměřil na reklamu na Facebooku.

A mám tu hosta velmi vzácného, jelikož se v ČR příliš nevyskytuje. Je jím Lukáš Krejča, který už přes 4 roky žije v Dubaji, kde vedl pobočku ROI HUNTER a věnoval se právě FB reklamě.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Jak se Lukáš dostal do Dubaje?
  • Co ho vedlo od volné nohy do Saas projektu?
  • Na čem pracuje nyní?
  • Že klíčová je strategie – ale jak se k ní dopracovat?
  • Jaké spatřuje největší bolesti v tvorbě strategie?
  • Co se mu u tvorby FB strategií osvědčilo?
  • Jaké jsou odlišnosti přístupu ke strategiím v Dubaji oproti ČR?
  • Jak by strukturoval běžný účet FB reklamy?
  • Jak by strukturoval dynamický remarketing?
  • Které formáty fungují a které ustupují?
  • Jak se dívá na geolokační cílení?
  • Doporučuje využít široká looklike publika?
  • Co říká na prospecting a jak k němu přistupuje?
  • Jak doporučuje zvýšit výkon dynamického remarketingu?
  • K čemu využívá custom eventy?
  • Považuje náhradu klasických webovek čistě pomocí FB profilů za dobrou cestu?
  • Jak kampaně vyhodnocuje a kdy a jakou platformu používá?

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

I během zimy pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů. Sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru