PeckaPodcast: Facebooková reklama očima Lukáše Krejči
Když Facebook reklama, tak Lukáš Krejča. Pokud s ní i vy nechcete jen slepě vyhazovat peníze z okna, poslechněte si, jak vidí její současnou situaci Lukáš a jaká k ní má doporučení. Na toto téma s jedním z nejpověřenějších jsme se rozpovídali v prvním letošním PeckaPodcastu, tak pozorně nastražte uši!
Ahoj, vítám vás v roce 2020. Jak jsem slíbil, na podcasty jsme nezanevřeli, a proto hned ze začátku roku přinášíme první letošní díl. Ten navazuje na podcast, ve kterém jsem měl Elišku Vyhnánkovou a Adama Zbiejczuka. Tehdy jsme se bavili primárně o sociálních sítích jako takových a o obsahu. Dnes bych se rád zaměřil na reklamu na Facebooku.
A mám tu hosta velmi vzácného, jelikož se v ČR příliš nevyskytuje. Je jím Lukáš Krejča, který už přes 4 roky žije v Dubaji, kde vedl pobočku ROI HUNTER a věnoval se právě FB reklamě.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Jak se Lukáš dostal do Dubaje?
- Co ho vedlo od volné nohy do Saas projektu?
- Na čem pracuje nyní?
- Že klíčová je strategie – ale jak se k ní dopracovat?
- Jaké spatřuje největší bolesti v tvorbě strategie?
- Co se mu u tvorby FB strategií osvědčilo?
- Jaké jsou odlišnosti přístupu ke strategiím v Dubaji oproti ČR?
- Jak by strukturoval běžný účet FB reklamy?
- Jak by strukturoval dynamický remarketing?
- Které formáty fungují a které ustupují?
- Jak se dívá na geolokační cílení?
- Doporučuje využít široká looklike publika?
- Co říká na prospecting a jak k němu přistupuje?
- Jak doporučuje zvýšit výkon dynamického remarketingu?
- K čemu využívá custom eventy?
- Považuje náhradu klasických webovek čistě pomocí FB profilů za dobrou cestu?
- Jak kampaně vyhodnocuje a kdy a jakou platformu používá?
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
I během zimy pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů. Sledujete proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru