PeckaPodPokličkou 01: Realizace věrnostního programu na HUDY

Podcasty

Vítáme vás u 1. dílu našeho nového podcastu PeckaPodPokličkou, ve kterém si UX výzkumnice Eva Petrášová povídá s kolegy, kteří stojí za realizací zajímavých funkcionalit na projektech. Úvodní díl patří projekťákovi Vítkovi Strakovi, který vás nechá nahlédnout pod pokličku vývoje nového věrnostního programu pro HUDYsport – jednoho z nejvýznamnějších prodejců outdoorového oblečení a vybavení.

Pokud jste poctivě vyloupávali políčka v našem Adventním kalendáři, už o novém věrnostním programu leccos víte. Třeba, že věrnostní marketing je důležitou součástí obchodní strategie a neměl by na něj zapomínat žádný velký hráč na retailovém trhu, který má již vybudovanou slušnou zákaznickou základnu.

Původně se ale na HUDY o věrnostním programu ani mluvit nedalo. Svým zákazníkům poskytoval pouze „hloupou slevu“ v řádu jednotek procent za pouhou registraci. Aby měl nový věrnostní program ten správný efekt, rozhodli jsme se pro opravdu velkou změnu. Nově si zákazníci musí pro odměnu vyšplhat až na Mount Everest!

Zajímá vás, jak nový věrnostní program na HUDYsport funguje, jak probíhala jeho realizace, jestli nás nezaskočil nějaký ten fuckup a zda se nám podařilo vše splnit ve stanoveném termínu? Pusťte si první díl podcastu PeckaPodPokličkou!

Pokud dáváte přednost mluvenému slovu, najdete nás i na podcastovým platformách:

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

 

O novém věrnostním programu na HUDY se Vítek také rozepsal ve třídílném seriálu „Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY“. Všechny díly najdeš na našem blogu:

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Co bylo na stávajícím věrnostním programu HUDY špatně
  • Jak funguje nový věrnostní program
  • Co je třeba udělat před realizací většího projektu
  • Šlo vše hladce, nebo se objevily nějaké fuckupy?
  • Co je z pohledu projekťáka z hlediska komunikace nejdůležitější
  • Proč je důležitá gamifikace
  • Jakých úspěchů jsme dosáhli
  • Jak se nový věrnostní program vyplatil

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Sledujte náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne a na dlouhé zimní večery doporučujeme pustit si záznamy z Péhápkářů.

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru