PeckaPodcast: O copywritingu a tvorbě obsahu pro e-shopy
Co stojí za obsahovou strategií a co za vypublikováným článkem? Co mají Katka s Maru na psaní nejraději a kde vidí slabá místa v obsahu e-shopů. O tom všem jsme si povídali v pořadí již třetím PeckaPodcastu.
Základem úspěšného Podcastu je dobrá nálada :-)
Kvalitní obsah - modla, ke které vzhlíží nejeden copywriter, obsahový stratég nebo majitel e-shopu. Kde ale vzít inspiraci a zjistit, co cílovou skupinu skutečně zajímá?
Napsat článek zvládne téměř každý. Ale jak docílit toho, aby byl skutečně přínosný pro uživatele, měl pozitivní dopad na SEO a dal se třeba využít i pro PPC kampaně? A co microcopy - jak se k němu postavit?
Selfíčko na sociální sítě musí být, to je přeci jasné!
Poslechněte si náš další PeckaPodcast s Katkou a Maru a načerpejte inspiraci pro vlastní tvorbu poutavého obsahu.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Jak se Káťa a Maru dostaly k psaní a co je na tom nejvíc baví
- Jaké podklady je dobré od klienta získat, před psaním
- Co z toho nám klienti běžně dodávají a s čím mají naopak potíže
- Jak si případně poradit s nedostatkem podkladů
- Kolik času zabere rešerše a sběr podkladů
- Jaký copywriting považujeme u e-shopů za důležitý
- Kdy je vhodné do tvorby obsahu zapojit klienta
- Co obnáší tvorba vendorského a produktového článku
- Jaký obsah je aktuálně "in"
- Jaké nástroje používáme pro práci
- Jak holky kompenzují práci
- Kde berou inspiraci
Hacky zmíněné v Podcastu
- nechávat notebook v práci
- na dovolené vypnout mobil/jezdit do zón bez roamingu:-) mít malý tarif na data :-)
- nemít v mobilu pracovní maily (a možná i apky)
- pro komunikaci s klienty používat Basecamp
- nic nenahradí komunikaci "face to face"
- používat papírový notýsek na poznámky
- Evernote na ukládání článků
- Asana na organizaci úkolů
- Slack pro interní komunikaci
- Costlocker pro evidenci práce
- GoogleDisk
- když začínáš s copy, chtěj mít k sobě zkušeného člověka, co ti bude dávat čočku
Kam dál? Třeba rovnou na "čumendu" do Pecky
Sdílet na facebooku anebo twitteru