PeckaPodcast: Význam webové analytiky u online projektů
Co dnes znamená a obnáší analytika? Jak bychom k ní dnes měli přistupovat a v čem se nejčastěji chybuje. To a mnohem víc v 10. PeckaPodcastu.
Další PeckaPodcast jsme natočili na mě osobně velmi blízké téma. Tím je analytika. Jako vždy jsem na to nebyl sám. pozval jsem si 2 hosty. Prvním z nich byl Petr Bureš z agentury uLab. Druhým účastníkem byl André Heller - volnonožec Analytik a Google trenér pro GTM. Jelikož Petrovi i Andrému pod rukama prošla pěkná řádka klientů, mají jasno v tom, co je a není důležité, co klienti potřebují a kde se nejčastěji chybuje. Proto věřím, že naše společné povídání oceníte nejen jako specialisté, ale také jako e-shopaři.
Analytický gang před zahájením PeckaPodcastu
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Jak se k analytice dostali
- Co si dnes pod webovou analytikou představují
- Jak se analytika za posledních 5 let změnila
- Kdy je čas se jí věnovaat
- Jak je důležité zapojení klienta
- Které nástroje používat pro vizualizaci dat
- Existuje "ideální" report?
- Jak se koukají na atribuční modely
- Existuje východisko z nepřesnosti Google Analytics
- V čem se nejčastěji chybuje?
- Jak důležitá je edukace klientů?
- Kde berou inspiraci? (Na podcastu nepadlo, ale navštivte MeasureCampy)
Kam dál? Třeba rovnou na "čumendu" do Pecky
Pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a opět pro vás připravujeme další PeckaAcademy. Je toho zkrátka hodně - sledujete proto náš Facebook a Twitter, ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru