PeckaPodcast: Zvyšování dohledatelnosti marketingového nástroje ve vyhledávačích
Jak se dostat pomocí promyšleného linkbuildingu mezi TOP 20 000 linkovaných stránek na světě. Aneb, jak dělají linkbuilding v Smartlook.
Vítáme vás u dalšího dílu PeckaPodcastu. Tentokrát si nebudeme povídat o trendech v jednom z online marketingových odvětví. Dnes je na pořadu dne případovka - což je super, protože případovek v podcastech je málo jako českých Linkbuilderů:-).
Případovka týkající se SEO, konkrétně tvorby zpětných odkazů pro český SaaS projekt Smartlook. Naším hostem, jak už asi mnozí tušíte, je Lukas Mehnert - marketingový ředitel Smartlooku - nástroje na uživatelskou analýzu na webech a e-shopech. Lukas na toto téma měl workshop i na Marketing Festivalu, který byl vyprodán mezi prvními. O to víc nás těší, že se s námi podělí o své zkušenosti i v dalším díle PeckaPodcastu.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- Jak se Lukas dostal do ČR
- Proč si vybral práci v B2B sektoru
- Jak probíhala analýza konkurence a co obsahovala
- Jak prioritizovali jednotlivé úkoly
- Kde našli QuickWins pro umístění odkazů
- Jak hledají odkazové příležitosti
- Co obnáší vyhledávání influencerů + spolupráce s nimi
- Co pro ně znamená Quora
- Jaké nástroje pro monitoring konkurence a analýzy využívají
- Kde vidí příležitosti pro další práci
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
Pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a opět pro vás připravujeme další PeckaAcademy. Je toho zkrátka hodně - sledujete proto náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne!
Sdílet na facebooku anebo twitteru