Případová studie z Marketing Festivalu o Baushop.cz
Vyvíjejte unikátní funkce, i když to není snadné. Zákazníci to ocení.
Na jaře 2014 jsme pro našeho klienta spustili nový e-shop se stavebninami www.baushop.cz. Firma už před tím
e-shop provozovala cca 6 let, takže byla na trhu dobře zavedená. Měli dobrý přehled jejich oboru a o tom, co je
trápí.
Společně s klientem jsme vymýšleli, jak nový e-shop postavit, aby je to posunulo dál a podařilo se jim odlišit se
od konkurence. Mezi nápady padla i kalkulačka dopravy, byť klient od začátku zmiňoval, že je to dost náročné
téma a sám si nebyl jistý, jestli to bude proveditelné. A právě o kalkulačce dopravy nabízíme ke stažení tuto případovou studii.
Slidy z přednášky Tomáše Bukovského na Marketing Festivalu
Sdílet na facebooku anebo twitteru