Případová studie: Jednorázově jsme zvýšili tržby CountryLife.cz o 14 %
Kromě pravidelné správy on-line marketingových kampaní tvoříme i jednorázové akce, které klienty zviditelní a přinesou zvýšení tržeb.
O klientovi
CountryLife je v Česku synonymem pro zdravý životní styl – provozuje ekocentrum a ekofarmu v Nenačovicích u Berouna, dále biopekárnu, velkoobchod, prodejny biopotravin a zdravé výživy, restaurace i občerstvení a věnuje se také informační a vzdělávací činnosti.
Výchozí stav
Chtěli jsme oživit pravidelnou správu kampaní pro CountryLife krátkodobou akcí, která by byla v souladu s filozofií klienta, pomohla mu se zviditelněním a především přinesla tržby s rozumným nákladem.
Návrh kampaně
Podívali jsme se do kalendáře významných dnů, v měsíci dubnu, a vytipovali ty, které by bylo vhodné navázat na sortiment CountryLife. Poslali jsme je klientovi i s nápady na krátkodobou propagaci.
Klient souhlasil a doporučil nám sortiment, který bychom měli do kampaně zahrnout.
Ze zkušeností, z předchozí práce, jsme věděli, že cílová skupina není senzitivní na jednodenní akce, proto jsme se společně s klientem rozhodli vytvořit kampaň nazvanou „Týden Země“, která reflektovala Den Země – celosvětový ekologicky motivovaný svátek.
K propagaci jsme zvolili ekologicky zaměřenou drogerii od značky Ecover.
Průběh kampaně
Společně s klientem jsme připravili speciální vstupní stránku, na kterou jsme posílali uživatele z tématických kampaní na sociální síti Facebook. V rámci facebookového obsahu byla využita i volně dostupná propagační videa značky Ecover. Ta však nebyla promována. Investici jsme rozložili do celého týdne jak do akvizičních kampaní, tak i do remarketingu.
Ukázka vstupní stránky pro online kampaň
Náklady
Do nákladů započítáváme čas na přípravu grafických podkladů, tvorbu vstupní stránky, spuštění kampaní a jejich následnou správu.
Vstupní stránka a kreativa
- Vytvoření vstupní stránky + grafika vstupní stránky a bannerů: 3 000 Kč
Kampaně
- Facebook - Cílení na fanoušky stránky - náklady: 544 Kč
- Facebook - Remarketing - náklady: 530 Kč
Ukázka Facebook reklamy
Ukázka Facebook příspěvku s videem od výrobce
Maloobchodní výsledky kampaně
Co na kampaň říká klient?
Samuel Müller
Country Life, s.r.o.
Nechejte si od nás zpracovat jednorázovou kamaň od A do Z. Do přípravy zapojíme specialisty na jednotlivé sytémy. Díky týmové práci bude stát výsledek za to!
Sdílet na facebooku anebo twitteru